چرا افراد باید به استارت آپ شما روی آوردند؟

استیو جابز جمله معروفی دارد و آن این است که افرادی که محصولات اپل را خریداری کرده‌اند، مصرف کنند‌ه آن محصول نبوده‌اند بلکه حامی ایده‌ها و طرح‌های من هستند.

افراد کالا و محصول شما را نمی‌خرند بلکه دلیل کار شما را می‌خرند. اینکه به شما متذکر می‌شویم در ابتدای راه حتما از مشاوره راه‌اندازی استارت‌آپ بهره‌مند شوید به همین دلیل است که شما با یک استراتژی مناسب به استقبال تولید محصولی باکیفیت و کارساز روید.

شما باید قبل از پیاده‌سازی و اجرای استارت‌آپ خود به این نکته توجه کنید که چرا جامعه هدف باید به استارت آپ شما روی آورند و تا زمانی که پاسخ این سوال را پیدا نکنید‌، نمی‌توانید استارت آپ موفقیت آمیزی را استارت بزنید.

دلیل استقبال افراد از استارت آپ

استقبال از استارت آپ‌ها

دلایل و زمینه‌های زیادی لازم است که یک استارت آپ مورد استقبال جامعه قرار بگیرد. شما وقتی برای راه‌اندازی استارت‌آپ به شرکت‌هایی که کار اصلی آن‌ها مشاوره راه‌اندازی استارت‌آپ است مراجعه می‌کنید، در همان ابتدا از اهداف و دلایل شما برای راه اندازی این کسب و کار نوپا مطلع می‌گردند.

شما قبل از پیاده سازی و اجرای استارت آپ باید جایگاه خود را در بازار هدف بشناسید و پس از شناختن جایگاه خود در بازار هدف، حالا جایگاه خود را نسبت به موارد زیر بدانید:

  1. آیا محصولی را که به افراد ارائه میدهید، مطابق با آنچه که افراد می‌خواهند، هست؟
  2. آیا اصلا این محصول دردی را از جامعه کم می‌کند؟
  3. اگر من رقیبی در بازار دارم، چه چیزی در محصول من وجود دارد که من را از سایر رقبا متمایز می‌کند؟
  4. آیا این محصول منحصر به فرد است و ساخت نمونه‌های مشابه و تقلید از آن دردسر دارد؟

به تمامی این سوالات به خوبی پاسخ دهید. اگر شده روزها به جواب آن‌ها فکرکنید. جوابی منطقی برای آن‌ها پیدا کنید. با خودتان روراست باشید. نخواهید که با پاسخ‌های دروغین تنها خود را توجیه کنید. راه‌اندازی استارتاپ مسئله شوخی برداری نیست.

اگر به خوبی پاسخ تمامی سوالات را دریابید، به خودی خود دلایل محکم برای روی آوردن مخاطبین به استارت آپ شما را پیدا می‌کنید و با تمرکز بر این اصل، بهترین محصول را ارائه می‌دهید.

فواید ایجاد چالش در استارت آپ

حالا که دلیل استارت آپ خود را به خوبی متوجه شدید و بر پیاده سازی آن همت خود را گماردید، باید ذهن خود را پرورش دهید تا ویژگی‌های خلاقانه را به محصول خود اضافه کنید و آن را در میان محصولات رقبا منحصر به فرد کنید.

همین داشتن ذهنی خلاق سبب می‌شود که دلایل بیشماری برای جایگیری محصول خود در جامعه پدیدار شود.

اگر شما از برترین مشاوره راه‌اندازی استارت‌آپ برخوردار باشید، با ارائه برنامه‌ها و طرح‌های متنوع سبب ایجاد چالش‌های مناسبی در تیم می‌شوند که به رشد فکری و ذهن خلاق افراد تیم بسیار کمک می‌کند. مشاوران استارت‌آپی با تکنیک ایجاد چالش در تیم استارت آپ سعی دارند که با پرورش ذهنی افراد تیم، محصولی خلاق تولید کنند که با استقبال هر چه بیشتر مخاطبین روبرو شود.

خلاقیت در ارائه محصولات امری مهم است که هیچگاه نمی‌توانید از آن غافل شوید. و این ایجاد چالش در استارت آپ‌ها به ایجاد ایده های خلاق و نوآورانه در پروژه کمک شایانی می‌کند.

یک مشاور راه اندازی استارت‌آپ می‌داند که باید تمامی نکات را قبل  ، در حین و پس از راه‌اندازی استارت‌آپ به صاحبان ایده و تیم پرتلاشش یادآور شود. با طرح ریزی و ارائه‌ی برترین استراتژی تیم را در مسیر درستی قرار دهد. در کنار آن‌ها به حل چالش‌ها و بحران‌ها بپردازد. و در نهایت با تلاش‌های بی وقفه شبانه روزی و حمایت تیم چه در روزهای آسان و چه در روزها سخت، بهترین محصول را در اختیار بازار هدف قرار دهد.

نکست جابز، به عنوان مشاور و سرمایه گذار راه اندازی استارت آپ با ارائه‌ی برنامه‌های هدفمند و چالش برانگیز، کمک بسیاری برای جذب مخاطبین به استارت آپ شما و شفاف سازی برترین دلایل و شناساندن استارت آپ به جامعه می‌کند.

کافیست جهت ارتباط با ما بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

تماس با نکست جابز

فرحناز شیخان

مهندس کامپیوتر-نرم افزار

More Posts